[i573]                                              DE LA VILLE
roient en la forme et maniere accoustumée proceddé, au betit (sic) Bureau de l'Hostel de lad. Ville, euk quatre enfermez en icelluy, et faict ouverture du chapeau où estoient les billetz de laditte éllection; et après avoir coligé les voix et suffraiges desdictz bulletins, en auroient faict leur certiffication et pro­cès verbal signé d'eulx, et par eulx cloz et scellé en la maniere accoustumée, duquel la teneur en­suict :
Scrutin.
"Nous :
Bernard Prevost, conseiller du Roy en son privé Conseil et president en sa Court de Parlement;
Claude Marcel, aussy conseiller dudict Seigneur et intendant de ses Finances;
Jehan Le Conte, l'un des Quarteniers de lad. Ville;
et Henry L'Advocat, Bourgeois de ladite Ville :
Esleus scrutateurs pour l'ellection de deux Esche­vins de lad. Ville en ceste presente année, certiffions au Roy Nostre Sire, et à tous aultres qu'il appar­tiendra, avoir fait le recueil des voix par les billetz et avoir trouvé ce qui s'ensuict :
Premierement :
Jehan Le Jay............ cinquante six voix.
Me Jehan Perdriel, secretere
du Roy, sr de La Barre .. trente voix.
Loïs Abelly............. vingt cinq voix.
Le Coq, procureur en la
Chambre des Comptes. . . vingt et une voix.
Jehan Menant........... six voix.
Monsieur de Montmaignye. . trois.
Claude Le Lievre......... deux.
Jehan Le Conte........... deux.
Claude de Paris, Vincent Martin,
Pierre Martin, \.......chascun une voix.
Jacques Le Gros, Simon Feullet,
DE PARIS.                                                      79
"Faict en l'Hostel de la Ville de Paris, le lundi dix septiesme jour d'Aoust mil vc lxxiii. n
Ainsy signé :
"Prevost, Marcel,
Le Conte et L'Advocat-.
Et au dessoubz est escript :
"Le Roy veult que les deux qui ont le plus de voix demeurent et facent le serment suivant les pre-villeges.
«Faict à Paris, le xvii"10 jour d'Aoust mil cinq cens soixante treize, v
Presentation du scrutin aud. Roy.
Et ledict jour de relevée, lesdictz S™ Prevost des Marchans et Eschevins, Scrutateurs, Conseillers, Quarteniers et Bourgeois, seroient allez par devers le Roy estant en son chasteau du Louvre, où ilz au­roient presenté à Sa Majesté led. scrutin cloz el scellé; par lequel, après ouverture faitte d'icelluy, auroit esle trouvé que sire Jehan Le Jay, bourgeois, et me Jacques Perdrier, sieur de La Barre, auroient la pluralité des voix, et que lesdictz Sieurs Prevost des Marchans et Eschevins, Scrutateurs et aultres, auroient requis au Roy la confirmation des previlleges et libertez de laditte Ville; et en ce faisant qu'il luy pleust que ceulx qui avoient la pluralité des voix feussent par luy confirmez et receuz à prester le ser­ment entre les mains de Sa Majesté : cé qu'il auroit accordé, et, en ce faisant, prins et reçeu le serment accoustumé desd. Le Jay et Perdrier, sur le tableau qui auroit esté à ceste fin porté par le Greffier de laditte Ville, avec les Ordonnances et Statudz d'icelle Ville.
Et estans de retour en l'Hostel de lad. Ville, auroient esté iceulx Le Jay et Perdrier instalez esd. estatz au Bureau d'icelle Ville, en la ma­niere accoustumée, par led. sieur Prevost des Mar­chans'1).
(i) Entre cet article et le suivant, figure au Registre le texte d'un Mandement aux Conseillers de Ville pour les convoquer à l'As­semblée chargée de délibérer sur le don de 5o,ooo livres à faire au Roi de Pologne. Ce Mandement est daté du 20 août; on le trouvera plus bas à l'article CLXXXII, sous la cote 34, p. 101.